Todays winkels hebben meer opties dan ooit tevoren. Dit is grotendeels te wijten aan de komst van e -commerce. De online winkelmarkt is gegroeid van vijf procent van de totale detailhandel in de jaren 2000 tot bijna vijftien procent in 2018.
Met een breed scala aan retailers, prijspunten en uitvoeringssnelheden is de markt enorm. Hoewel het gemak van online winkelen heeft geleid tot een enorme toename van consumenten die online winkelen, zijn fysieke winkels nog steeds van cruciaal belang.
De pandemie heeft klantgedrag en verwachtingen veranderd. De industrie evalueert nu zelfs zijn bedrijfsmodel met baksteen en mortel. Veel retailers vinden succes met door inhoud geleide handelservaringenbeste kandelaar reviews. Sommige digitaal native merken verkennen echter nog steeds persoonlijk winkelen in winkelcentra.
Een van de belangrijkste uitdagingen die retailers worden geconfronteerd, is klantbetrokkenheid. Naarmate de klant meer gewend raakt om online te kopen, worden retailers geconfronteerd met druk om een betere ervaring te bieden. Om dit aan te pakken, brengen sommige retailers meer ervaring in de winkel op internet.
Retailers richten zich op het verbeteren van de snelheid en kwaliteit van hun sites. Ze gebruiken livestreaming om met klanten te communiceren en de omzet te verhogen. Het bieden van een hoogwaardige ervaring zal helpen om hun sites op te vallen in de concurrerende markt.
Bovendien bieden veel retailers nu virtuele afspraken van klanten. Met deze videoconferentplatforms kunnen klanten online winkelen en leren over producten via een virtueel consult.
Hoewel de ervaring van de klanten misschien een beetje anders is dan die van een traditionele winkel, zijn shoppers op zoek naar hetzelfde soort ervaring. Snel in een winkel komen is een topprioriteit voor een groot segment consumenten.
De gedachte aan een coach om uw bedrijf of leven in perspectief te plaatsen, lijkt misschien een vergezocht idee. Maar in de huidige tijd kan deze expert een hele nieuwe deur voor u openen. Business- en Lifestyle Coaches zijn bedoeld om je te voorzien van tools en middelen die je niet hebt. Deze tools helpen u uw doelen in uw zakelijke of persoonlijke leven in perspectief te plaatsen. Als je eenmaal weet waar je heen gaat, is de reis veel gemakkelijker.
Hoe gaat deze leefstijlcoach bij mij aan de slag?
Soms is een coach je grootste cheerleader of je grootste constructieve kritiek. Een goede coach van Coachregio voedt je geest en opent je geest en hart voor je ware pad en roeping. Ze zijn niet je therapeut. Maar zij zijn uw vertrouwenspersoon. Ze kunnen je looppad verlichten.
De kenmerken van een goede leefstijlcoach zijn:
– Huur iemand in die enige ervaring heeft op het gebied van Business of Lifestyle Coaching.
– Uw coach moet iemand zijn die aan uw ambities voldoet. Als je een probleem hebt, is hij of zij er om je te helpen met een positieve oplossing.
– Hij of zij moet een goede verstandhouding hebben met zijn of haar klanten. Vraag naar referenties en succesverhalen.
– Je moet je meteen op je gemak voelen bij je coach.
– Hij of zij zou een eerste ontmoeting of sessie willen houden om ervoor te zorgen dat jullie allebei kennismaken. Hij of zij zou meer over u en uw ambities moeten weten.
– De sessies en/of programma’s van uw coach moeten oplossingen en hulpmiddelen bevatten die specifiek zijn afgestemd op uw behoeften, vakgebied of huidige situatie. Er zijn momenten waarop een onervaren coach zal proberen om dezelfde oplossingen voor al hun klanten te hebben. Dat is geen effectieve Leefstijlcoach.
Elke cliënt is anders, daarom verdient u individuele aandacht.
– Uw coach is niet uw assistent. Zorg ervoor dat je coach zich niet als één persoon voordoet.
– Haal het meeste uit je coachingsessies. Het wordt aanbevolen dat u coaches rekruteert via verwijzingen van medewerkers, zakelijke ondernemers of iemand die u vertrouwt.
– Een bekwame bedrijfscoach moet zijn of haar vertrouwen, vaardigheden en kennis kunnen bewijzen over het programma dat u wordt aangeboden de klant.
– Er moeten duidelijke doelen zijn.